Sist kvar på jobbet, det är så tyst nu.

Är sist kvar på jobbet, här är så tyst nu, för bara en stund sedan var det fullt med liv och rörelse, vi firade
"all time high" i eftermiddag med goda tårtor som på bilden. Ibland blir det bara för mycket sorl och prat,
jag sitter i ett mindre kontorslandskap mellan två kollegor som har radion på hela dagarna, men bara så där svagt så man inte uppfattar vad som spelas eller sägs, det är bara ett ständigt brus, en kollga som ropar efter en annan någon som visslar, några pratar så högt de behöver ingen telefon de kan väl bara öppna fönstret, jag hör inte mina egna tankar, inte konstigt att jag är trött när dagen är slut, men snart, snart får jag flytta till en annan del av landskapet där det är lugnare, oh vad jag längtar efter goda energier!! .
 
 

Kommentarer:

1 pluset.blogg.se:

Vart ska du flytta? :o

Svar: jag ska byta plats i kontorslandskapet, där jag sitter nu är det så mycket väsen.
Anette

Kommentera här: